Faalangst Testen

Wil jij je Faalangst testen? Dat kan hier. Doe de eenvoudige en snelle faalangst test en je weet het.

Jan Heering Faalangst testen Expert

Beste lezer,

Mijn naam is Jan Heering. Ik ben Mental Coach en mijn specialisatie is het snel verhelpen
van emotionele klachten, zoals angst om te falen.

Ik heb inmiddels al bijna 20 boeken over aanpakken en oplossen van een groot aantal
emotionele klachten, waaronder over faalangst, op mijn naam staan.

In mijn praktijk heb ik van velen die last hadden van angst om te falen geholpen om hun angst snel achter zich te laten.

Ik heb hieronder een eenvoudige en vlugge test voor het faalangst testen opgezet. Je kunt hiermee snel zien of jij daadwerkelijk last hebt van angst om te falen.

Faalangst Testen

Klik aan waar jij last van hebt:


Ik stel moeilijke taken zoveel mogelijk uit


Ik weet van te voren al dat het wel weer mis zal gaan


Tijdens de voorbereidingen krijg ik vaak last van hoofdpijn of maagpijn


Sinds mijn kindertijd heb ik last van weinig zelfvertrouwen


Ik heb last van doemscenario’s die door mijn hoofd blijven spoken


De avond voordat ik moet presteren heb ik moeite om in slaap te komen


Ik heb moeite met eten voordat ik moet presteren


Ik heb last van maag- en/of buikpijn voordat ik moet presteren


Het lukt mij niet meer om helder te denken wanneer ik onder druk moet presteren


Ik presteer bijna altijd onder mijn niveau


Het is heel moeilijk voor mij om een compliment in ontvangst te nemen


Ik heb last van onzekere gevoelens over mezelf


Ik zie er erg tegen op om voor een groep te staan en mijn verhaal te vertellen


Ik kan niet met kritiek omgaan


Ik ben er erg mee bezig hoe anderen mij beoordelen


Mislukkingen zal ik altijd op mijzelf betrekken



Tel nu op hoe vaak je een vinkje hebt gezet bij het faalangst testen.


Faalangst test uitslag

0 – 3 punten
Je hebt geen last van angst om te falen. Wel is het mogelijk dat jij voor of tijdens het presteren wel een gespannen gevoel hebt. Dit helpt je als je daardoor beter gaat presteren. Werkt de spanning tegen je, zorg er dan voor dat je deze spanning kunt verminderen.

4 – 7 punten
De spanning kan bij jou behoorlijk oplopen wanneer je onder druk moet presteren. Het kan zijn dat je een lichte vorm van faalangst hebt. Mocht je angst willen aanpakken, klik dan op de link die onder deze test staat. Zodat ook jij in staat bent om vrij van angst op jouw niveau te presteren.

8 – 16 punten
Je hebt zeker last van faalangst. Door je angst za lhet leveren van een goede prestatie heel moeilijk of misschien zelfs wel onmogelijk zijn. Zorg ervoor dat je hulp zoekt om iets aan je angst te doen of klik op de link die onder deze test staat zodat jij zelf je angst om te falen aan kunt pakken.




Wil jij weten hoe jij je faalangst snel en effectief kunt aanpakken, ga dan naar:



Klik NU hier voor oplossingen
om snel je faalangst
aan te pakken















Faalangst Home

Faalangst Testen Disclaimer
Sitemap

Faalangst Kenmerken Wat is Faalangst Faalangst Therapie
Omgaan Met Faalangst Faalangst Tips Sociale Faalangst
Faalangst Overwinnen Faalangst Reductie Faalangsttraining
Negatieve Faalangst Faalangst Volwassenen Cognitieve Faalangst
Faalangst Symptomen Hulp bij Faalangst Faalangstig Faalangst Behandeling
Motorische Faalangst Examenvrees